7 Kasım 2013 Perşembe

6-0



"Tarih hiçbir zaman beni yazmayacak biliyorum .
 Kral tv'de  birilerinin şarkı armağan ettiği  alt yazılarda  adım geçmeyecek . Coca - Cola 1 litrelik kolalarına   ismimi yazmayacak , tombalada çinko bile yapamayacağım , 2-C sınıfındaki Ayşe'nin kafasına sıksam bile adımı "Şımaranlar" listesine yazmayacaklar , Facebook bana hesap vermeyecek , bakkal bana sigara vermeyecek , ayağıma deniz kestanesi bile batmayacak .

çünkü dün öğlen saatlerinde öldüm .
 Cansu'ya çıkma teklif ettim , kabul etmedi . Sonra Cansu'ya aşık oldum . daha önce ölmedim ama , Ferdi abi öldüğünde oradaydım , dağ gibi adam nefes bile almıyordu ! sigarasını parmaklarının arasından zor aldılar . Ferdi abi bir daha kahveye gelmedi , fenerin maçına bile gelmedi  . Çoğu kez ölümden dönmüş bir abi " Fener dünya şampiyonu olsa bile Ferdi artık gelmez sucuk " dedi. "Ha siktir lan " dedim . Köşeden döner Ferdi abi , formadaki armayı öptükten sonra  bana eliyle "koyduk mu lan " der . " Abi ben galatasaraylıyım siz brezilya'yı yenip dünya şampiyonu oldunuz " derim . İnceden güler , eliyle 6-0 işareti yapar. Ben kalkıp gitmem , yani gitmezdim bir daha göremeyeceğimi bilseydim . Ölmek sadece köşeyi dönüp armayı öpememekse ben de öldüm ,

 katil de şuan Mango'da . alışveriş yapıyor . 

3 yorum:

  1. Neyse, aç bir gazoz da içelim. Ya da yurdum deyimiyle "bir soğukluk ver de içelim" . Ya da "şarap alım gidelim Sarı'nın mezarına" , hani iyi arkadaşlar olarak; demem o ki 6-0'a bir de rövaşata ekleyelim....

    "zeki müren'i seviniz" ferdi tayfur kadar....

    YanıtlaSil
  2. Uzun zamandır yoktum buralarda gene bir özlem dalgası ve kendimi burada buldum.Özlemişim hikayelerini.

    YanıtlaSil
  3. Hay evinde bangır bangır ferdi çalsın e mi !

    Yaz dostum, yaz.

    Saygıyla,

    Aylak

    YanıtlaSil