6 Mayıs 2013 Pazartesi

Power Rangers'daki Pembe Kız



1999 senesiydi 10 yaşıma daha girmediğim halde soranlara "14 yaşımdan gün alıyorum"  diyordum . Bir kız vardı,arka sıramda oturuyordu. adını hatırlamıyorum ama beslenme çantasında Power Rangers'daki kız vardı .Şu pembe olan . Bir gün tenefüste yanına gidip " Power Rangers'ı da severim ama en çok Scooby Doo'yu severim " dedim . Dediğime sinirlenmiş olacak ki oturduğum sıraya uçan tekme attı

O zaman tuttuğum günlüğü karıştırırken kızı ve attığı tekmeyi dün gibi hatırladım . Günlükte   aynen şu cümle yazıyordu
" 14 yaşıma geldim dün, okuldaki kız çok güzel bana aşık olmuş . Ekrem söyledi . Ekrem de ona aşık orospu çocuğu Ekrem " .

Günlüğü kendime yazıyordum . İnsan kendine yalan söyler mi ? Kız o gün sırama uçan tekmeyi sallamış ,ödüm bokuma karışmıştı . Ama ben , bana aşık olduğunu yazmışım . Günlüğe devam ettikce o günler gözümde canlandı .

yine 99 senesi , hava soğuk , okulda bedava süt dağıtıyorlar son ders . sütlerin çoğu şekersiz , ama içlerinden bir kaçı şekerli , üstünde de gökkuşağı logosu var . Tadı daha  güzel . O gün bana şekerli süt denk geldi . piyango gibi bir şey . Sevinçten çıldırıyorum . Ama fırsat bu fırsat kızın yanında bittim , sütü ona uzatıp bir öpücük attım . 15 yıl sonra sevişmemiz garantiydi, şekerli süt demek  zenginliğin bir göstergesiydi,statü demekti. Kız sütün üstündeki gökkuşağına bakmadı bile . Sütü kafamda patlattı . Tüm sınıf güldü, öğretmen bile güldü . Eve gidene kadar süt kafamda dondu . Hastalandım .. Ama günlükte aynen şunları yazmışım
" 14 yaşına gelmek çok zormuş , herkes sana aşık oluyor . Kız geldi sütümü istedi .vermedim gittim aşık olduğum kıza verdim . içti sütü , orospu ekrem ağladı sınıfta " ...

Günlüğü okurken sinirim bozuldu . Bir sonraki sayfada kendimi tutamadım , ilk defa doğruyu söylediğim bir sayfada hıçkıra hıçkıra ağladım :

" Yarın öğretmenimiz yerli malı haftası  için tiyatro yapacakmış . Aşık olduğum kız baklava oldu . öğretmen yanıma gelip ""evladım sucuk olur musun? "" dedi  hemen kabul ettim . çünkü sucuk en güçlüsü en iyisiymiş "


5 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. daha çok öykülerini bekliyoruz sevgili sucuk. :)

    kalemine sağlık.

    luna.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Luna ,daha çok öykü yazmak geliyor içimden sucuk kategorisinden devam edeceğim :)

      Sil
  3. Sevgili Sucuk,

    Günümüze renk kattın, devamı gelsin lütfen!

    Saygılar,
    Erik, Can eriği

    YanıtlaSil
  4. Neden sucuk? Öğrenmiş olduk. Ya da ben öyle sanıyorum, her ikisi de olabilir :)

    YanıtlaSil