22 Mayıs 2013 Çarşamba

Her Şey Geçti



Avuçlarımın içi ter içindeydi , kumaş pantolonumun arkasına silmeye çalışsam da başaramadım . Mutlaka hayat vardı . Buradan çok uzaklarda uçurtmaların tecavüze uğramadığı , mektuplaşarak sevişildiği , hayvanların apartman yöneticilerinden daha kıdemli olduğu bir yer , belki bir cennet vardı  .
"Yalnız Allahsızları işe almıyoruz " dedi sütyenini patronun çekmecesinde unutan sekreter .  " Canımız sağ olsun " diyerek dışarı çıktım . Avuçlarımın içindeki balıklar öldü . Annem derdi, sonra öğretmenim dedi. ve en son görmüş geçirmiş bir abiden işittik : " Her şeyin başı sağlık ! "

Bu sağlık limonu balla karıştırıp tek dikişte içince sağlanan bir şey değil mi ?  Bir şişe ispirtoyu limonla karıştırıp tek dikişte içtim ! Yani rüyamda , uyanınca sucuk şov başladı . Filmlerde olur ya : Adam kabus görür , sonra birden yataktan sıçrar . Yanındaki kadın yarı çıplak " Her şey geçti hayatım " der ve her şey geçer . Kabus görmüş bir insana yakışır derecede yataktan sıçradım . 12 taksite vade farksız aldığım ikiz yatağıma göz gezdirdim . Zaten yarı çıplak bir kadın benim yatağımda olsa " her şey geçti " dediği zaman küserim , kıçımı döner uyumuş numarası yaparım , ağlıyormuş numarası yaparım . Her şeyin geçmesini hak etmiyorum .

Bir hayat var , ayağı kırıldı diye vurulmayan sucukların olduğu bir hayat .

3 yorum:

  1. mektuplaşarak sevişmek.
    kabus görmüş bir insana yakışır şekilde yataktan sıçramak.
    Her şeyin geçmesini hak etmemek.

    Ayağı kırıldı diye vurulmayan insanlık/insanlar/sucuk.

    Bir hayat sahiden var mı?

    Sevgi ile,
    Luna.

    YanıtlaSil
  2. Bazen hayatı bir insana bağlıyorum . Onun yapacağı kıytırık makarnaya kattığı sosa bağlıyorum , Denize girmeyi seviyor diye kelebek yüzmeyi öğrenmeye bağlıyorum , yakışıklısın dedi diye " Çok şükür Brad Pitt'ten yakışıklıyım " demeye başlıyorum .

    Benim hayatım basit , tıpkı benim gibi . Keşke benim gibi olsan diyemiyorum çünkü kolay sevindiğim gibi kolay ölüyorum

    Yazılarının müdavimiyim Luna , ancak senin gibi yorum atmayı beceremiyorum :) Sevgi karşılıklı

    YanıtlaSil
  3. Öyle bir hayatı hayal etmek bile güzel. Öyle bir hayat yokken, şakasız; en ciddi şekilde "Öyle bir hayat var" diyebilmek bile güzel. Keşke herkes, senin gibi "sucuk şov"un orta yerinde, "Öyle bir hayat var!" diye haykırabilse.

    YanıtlaSil