4 Mayıs 2013 Cumartesi

Bir Dost !!



" Kızınız bugün Şevki Hilmi Sokağındaki bir apartmanda Hitler ile sevişecek !!!! Bir dost ."

Telefonu kapattım , dayanacak gücüm ve jetonum kalmamıştı .

Fırıncı Kemal abiyi haftada bir ararım .
Cansu , Hitler Osman ile haftada bir sevişir.

Şevki Hilmi Sokağının başında her zaman oturduğum yere geçip bekledim . Hitler Osman'la Cansu köşeyi döndü , beni fark etmelerinden korkmuyordum .Çünkü  3 hafta önce Hitler beni fark etmiş, peşimden koşup yakalayamamıştı . Sokağı ortalayan eve doğru sarmaş dolaş yaklaşırken Kemal abiye bakındım , kızının sevişmesine bu kadar tepkisiz kalamazdı . Apartmanın önüne geldiklerinde ortada Kemal denen orospu çocuğu yoktu . Canım çekildi , 90+5'de gol atıp kümede kalmak isteyen bir takımın futbolcusu gibi çaresizdim.
Cansu'ya aşıktım. ona açıldığım zaman yanımıza Osman geldi., beni dövdü, Cansu güçlü erkeklere bayılıyordu . Osman beni gördüğü her yerde dövmeye başladı Cansu ona aşık oldu .

" Kızınız bugün Şevki Hilmi Sokağındaki bir apartmanda Hitler denen o şerefsizle sevişecek!! Bir dost" .

Telefonu kapatıp , sokağın başında bittim . Cansu ile Hitler köşeyi döndü . Cansu'nun saçları umurumda bile değildi , Hitler'in suratındaki o tebessümü silmek için canımı bile verirdim . yumruğumu oturduğum taşa vurdum , canım yanmadı . Yerimden kalktım . Hitler beni görünce üzerime doğru atıldı . Bütün gücümle yanağıyla burnunun birleştiği noktaya patlattım . Sendeledi ,  onu öldürmek istiyordum . " Yeter " diyene kadar dövdüm . Durmayacağımı anlayınca kaçmaya başladı . Cansu ile beraber gidişini izledik . Gözleri parladı ,  ellerime yapışıp " Benim güçlü erkeğim " dedi. Kazanmıştım , kümede kalmıştım . Kollarımın altında yılan gibi dolanarak dudaklarımı soktu . Hoşuma gitti , onu yolun ortasında öpüyordum , bunu herkes görmeliydi .

 Sonra Cansu'nun ağzından bir daha onu göremeyeceğim  o sihirli sözcükleri duydum :

"Eyvah babam ve ordusu  geliyor ! " ..
.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder