28 Nisan 2013 Pazar

Babasının Sucuğu



" İtfaiye meydanından geçer mi ? "
" Geçmez abi arkadan gelene bineceksin "

Dolmuş sakinlerinin şaşkın bakışları arasında Dolmuşa bindik .Herkes İtfaiye meydanından geçmek istediğimi sandı.  itfaiye meydanından geçmeyi allah göstermesin . Fakir olduğum günlerde defalarca geçtiğim o hırsız sokaklara bir daha dönmeyecektim . Belediye yeni parklar yapmış , yeni bir alışveriş merkezi açmışlar . 5 dakika uzağına toki girmiş...

Umurumda değil !

Dolmuşçuya 10 lira uzattım . " Üstü kalsın " dedim . Şaşırdı . Sucuk Can ile arka sıralara oturduk , Sucuk Can oğlumdur .Dolmuşlarda sıkılır . Oynasın diye eline çinden getirttiğim Iphone 35S'imi verdim . Müziklerim klasöründen Müslüm Gürses'i açtı... dolmuşun içi : Müslüm Gürses feat Sucuk Can tarafından söylenen şarkılarla ;  hoparlörün kenarına kurulmuş meyhane masasına benziyordu . Muhtemelen dün itfaiye meydanına gitmiş ve muhtemelen yarın itfaiye meydanında bıçaklanacak bir adam kafasını bukalemun gibi çevirerek gözlerini bize dikti . Sucuk Can adamın da duyacağı şekilde " Baba bu adamın kuyruğunu kessen yine çıkar " dedi. Gülüştük . Sucuk Can babasının oğluydu . adam : " Birader rahatsız oluyoruz çocuğa söyle de biraz kıssın şu müziği " dedi. Sucuk Can'a " Oğlum dolmuş sakinlerini rahatsız ediyorsun " dedim . " Dolmuş sakinlerinin canı cehenneme , Müslüm Gürses sevmiyorlarsa gitsinler metroya binsinler  " dedi.  Dolmuşçu aynadan Sucuk Can'a bir öpücük gönderdi.

Çocuk haklıydı , yerimden kalkıp adama kafa attım . Tehdit ettim . Sucuk Can'dan özür dileyip dolmuştan indi. 5 dakika sonra müsade isteyip biz de indik . Biraz yolu uzattık , Sucuk Can bakkaldan 2 tane çitos çaldı .Maç yapan  çocukların topunu yokuştan aşşağı attı

Eve yaklaşınca Müjgan'ı gördüm . Dış kapıda dikiliyordu . Kollarını bağdaş yapmış bizi bekliyordu. İlkokulda öğretmen " Çiçek ol " deyince yapardık ya . Bir ara gerçekten çiçek olduğunu düşündüm .
Yaklaştık . Suratı 5 karış bana bakıyordu . " Sucuk yine geç kaldın , eğer böyle yapacaksan bir daha göstermem sana Sucuk Can'ı " dedi. Özür diledim . Türk Adaletinin boşandıktan sonra benim için belirlediği 100 metre yaklaşamaz sınırını adımlarımla sayarak yanlarından uzaklaştım .

Elimi taksi çevirir gibi kaldırarak dolmuşu durdurdum

"İtfaiye meydanından geçer mi " dedim.
"Geçer abi " dedi.

Dolmuşa bindim ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder