3 Mart 2013 Pazar

Yok.


Kapı çalınca açmadım , dün evin diğer anahtarını ona vermiştim . Hatırlamasını bekledim . 10 saniye sonra kapı açıldı , gülümsedim . Yanıma oturunca çantası yere düştü . Almaya yeltenmedi bile , gözlerini bana dikerek " Aşkım bugün noldu biliyo musun??? " dedi. Yüzündeki ağlamaklı ifadeyi çözünce korktum .

Bugün ne olmuştu , kapıyı açması için verdiğim anahtarı kullanmayı unutturan , yere düşen en sevdiği 3. çantasını görmezden geldiren , suratındaki bu ağlamaklı ifadenin nedeni neydi ?

- Aklıma direk Rusya'nın  sıcak denizlere inmek için bize savaş açtığı geldi ?
- Üç kuruş birikmişimi verdiğim banka battı mı yoksa?
- Allah göstermesin annesi kalp krizi geçirmiş ve hastaneye ulaşmak üzereyken ambulansta can mı vermişti?
- Ablasını düşündüm , Almanya'da kaldığı öğrenci yurdunu Neo-Naziler ateşe vermiş olabilirdi ?
- Lisedeyken duvara astığım sol örgüt propagandasından parmak izimi bulan polisler , beni idam ettirmek için her yeri arıyorlar mıydı yoksa ?

Ona bakıyordum o da bana bakıyordu , aklıma gelen şeylerin en kötüsü geldi , gözlerimi kaçırdım 

- Yoksa bugün Berke Can'la okulun kütüphanesinde sevişirken en yakın arkadaşım Sosis'e yakalanmış ve ondan önce haber vermek için mi karşımdaydı ?


" Aşkım daldın gittin yaa bir şey anlatıyoruz burda ?" dedi . Onun ağzından duymak en doğrusu olacaktı .

Parmağını , gözlerime  doğru yaklaştırdı , dudaklarını büzerek " Baksana , uff oldu " dedi. Parmağına baktım .  

Çok yakından bakınca bir kesik olduğunu görebiliyordum . Mutlu oldum , bu kadar basitti .. Ben türevi, integrali düşünürken o çarpım tablosunun 3'ler basamağında yaşıyordu . 

Parmağını uzunca bir süre öptükten sonra " Uff mu olmuş aşkımın parmağı " dedim .  

4 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. :) Ne güzel anlatmışsın. Uff oluyor bazen her şey, önemli olan uf karşısında of dememek sanırım.

    YanıtlaSil
  4. Güldüm. :) Hakikaten ciddi bir şey var zannetim.

    YanıtlaSil