4 Mart 2013 Pazartesi

Tanıştık ve O , Sucuk Olmayı Seçti.


Geçen seneydi. Eski sevgilimden ayrıldığım gün çok içmiştim , ama ağlamak yok , hüzün yoktu . Terleyene kadar dans etmiştim . yorulunca kusmuşum , kusunca sevinmiş biraz daha içmiştim .

Selma'ya o gece  mesaj attım " behnn sEndehn çoğğk hoşşlanıyomm!!11" diye . Sağ olsun kalbimi kırmadan başından sağmanın en güzel yolunu bulup : hiç cevap vermedi. Ertesi gün eski sevgilimden çok Selma'yı düşündüm . Adem bile yasak elmayı yemişti  , kim bilir insanoğlunun içtiği günün sabahı ne kadar çok pişmanlığı vardı. Kendimi teselli ettim . Selma'yı arayıp özür diledim . Sağ olsun o da çok olgun davranarak herkesin böyle hatalar yapabileceğinden söz etti . Ben haftaiçinde birkaç kez daha özür dilemek için aradım . Rahat edemedim haftasonu bir kahve ısmarlayarak yüzyüzeyken ne kadar pişman olduğumu göstermek istedim .  Buluştuk .  Birkaç saat konuştuk , muhabbetimin tatlı olduğundan zamanın nasıl geçtiğini anlamamış . " O kız seni hak etmiyordu ! " dedi. Hak verdim . Selma beni hak ediyordu. Dönüşte evine bırakmak için ısrar ettim . Sağ olsun kabul etti . Aksilik o gün de yağmur yağıyor . Hayatım boyunca yanıma şemsiye almadım . Bana ahmak diyebilirsiniz ama Selma'nın hiç bir suçu yok . Kolumun altına sokuldukça kendimi şemsiye sanıyor ; bir şemsiye eski sevgilisini ne kadar özlüyorsa ben de  o kadar özlüyordum ! Apartmanın önüne geldik . Klasik düşük bütçeli amerikan filmlerinin en meşhur sahnesini tabi ki gerçekleştirmedik . Burası Türkiye'ydi . Burada bekara kolay kolay ev verilmez, öğrencilerin ulu orta öpüşmesi tepki çekerdi . Sırılsıklamdım. Eve gelmemi üstümü kurutup , yağmur dindikten sonra çıkmamı teklif etti . Kabul ettim .
Üstüm kurudu , ama aksilik yağmur hiç durmadı . Radyoda,  Radiohead'in bir şarkısı başladı .  Gözlerini benden kaçırmaya başladı , biraz daha yaklaştım , ve biraz daha . Artık nereye baksa beni görebileceği kadar yaklaştım . Utanıyordu . Bütün suç Radiohead'in dedim . Öpüşmeye başladık . dudakları çilekli nemlendirici tadındaydı .  Kendimi geri çektim . Bu tat ,eski sevgilime aitti. İflas eden bir banker , eski günlerini ne kadar çok özlüyorsa , ben de eski sevgilimi öyle özlemeye başladım .Kendimi dışarı attığımda   yağmur durmamıştı . Selma arkamdan bakıyordu

Hayatımda ilk defa bir hikayede Sucuk ben değildim .Arkaya dönüp baktığımda  kimliğimdeki ismi haykırdı
" Siktir git Süleyman "
Sonraki günler Selma'yı defalarca aradım . Sağ olsun hiçbir zaman açmadı .


4 yorum:

  1. Bazen yaralanan bazen yaralayanız.İkisi de acıtır insan olanı.

    YanıtlaSil
  2. Hak etmişsin...ıslanmayı. İnsan şemsiyesiz çıkar mı? Beter ol Süleyman.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke zamanında işitseydim şu cümlenizi. İçim umutla dolardı . Teselli ederdim kendimi

      Sil
  3. Sucuğun acı olanı sevilir. aldırma.

    YanıtlaSil