8 Mart 2013 Cuma

Sucuk Abi



"Gelecek nesilden çok umutluyum " dedi. Benden 24 yaş büyük olmasına rağmen ikimizin de aynı nesilde yaşadığını düşünüyordu. Haklııydı ,aynı masada oturuyorduk  . Başka kimse yoktu . 
" Bana bundan sonra abi deme " dedi. " Olur Abi " dedim , gülüştük .

Farklı bir insandı . Biraz uğraşsan kafasındaki saçları sayabilirdin , cahil siyaseti konuşurdu , Anadolu takımlarını desteklerdi . Gözlüğünü sadece ganyan bültenine bakarken takardı . Beni severdi , çay ısmarlardı . Hatta birgün çorba bile ısmarladı . Günün birinde ondan sıkıldım  . Herşey normaldi , yine saçlarını biraz uğraşsam sayabilirdim , ganyan bülteni masadaydı , ülkemiz kazansın diye içtiği kısa Samsun da ağzı açık 
şekilde masadaydı . " Cem Uzan'ı harcadı orospu çocukları , adam Amerika'yı dolandırmış helal olsun " dediği bir zamanda ondan sıkıldım , beni altılı ganyana  ortak etmeye çalıştığı bir zamanda ondan sıkıldım .
45 yaşındaki dul Nebahat ablanın kıçına bakıp ,iç geçirdiği  bir zamanda ondan sıkıldım .Kirli beyaz Çorabındaki Adidas logosunu gördüğüm bir zamanda ondan sıkıldım . " Bucaspor inşallah Fener'in anasını 
siker " dediği bir zamanda ondan tiksindim . 

" Abi, müsadenle benim biraz işim var yarın görüşürüz " deyip masadan kalktım .Onunla Bir daha görüşmek istemiyordum . Arkamdan " Bana abi deme şerefsizzzz " dedi. Gülüştük . 

Köşeyi döner dönmez telefona sarılıp İstanbul'daki yapımcıyı aradım . " Teklifinizi kabul ediyorum , yarın oradayım " deyip telefonu kapattım . Sucuğun tarihi , ülkemizdeki sucuk sevgisi hakkında bir belgesel çekmek isteyen bir yapımcı yüz hatlarımın sucuğa çok benzediği için belgeselinde oynatmak istediğini söylemiş ve bana bir servet önermişti . İşte şimdi o teklifi kabul etmiştim , zengin ve ünlü olmak için İstanbul'a gidiyordum .

3 ay sonra 

Belgeseli milyarlar izledi . Bütün televizyonlarda görüntülerim , internette fotoğraflarım döndü. 
Çok para kazandım . Hergün sevişiyor , bir gördüğüm insanı ertesi gün görmüyordum . Pahalı arabalar , evler
artık herşey benimdi. Yolda gördükleri zaman boynuma atlayanlar , imza almak için birbirini çiğneyen insanlardan başka derdim sıkıntım yoktu .

 Birgün yine sevişmek için  İstanbul'un arka sokaklarından evime 
dönüyordum (  yani hangi evim daha yakınsa ona ) .Hayranlarıma tanınmamak için kafama şapka , boynuma 
da atkı takmıştım . Bir yandan yürüyor , bir yandan ;adını bilmediğim, benden uzun olan kızı öpmeye çalışıyordum . Arkamızdan yaklaşan bir çift ayakkabı sesi işittim . Hızlandık , bu saatler tekin değildi. Ayakkabı sesi bir ara duraksadı . Arkasından şiddetli bir öksürük geldi . Durdum , ayaklarım gitmek istemedi . Benden uzun ve güçlü olan kız beni çekiştirirken ondan kurtuldum . Kıza dönüp " Genç ve güzelsin kaç kurtar kendini , yoksa birazdan  öleceksin " dememle , topuklu ayakkabıyla bile benden hızlı koşabilen kız karanlığa karıştı . Arkamı döndüm . Tam tahmin ettiğim gibi , oydu ! Kısa Samsun'un öksürüğünü nerede olsak tanırdım . Onu ilk defa ceketle görüyordum . Biraz düşününce silahı saklamak için giydiğini anladım . 
" Hoşgeldin abi " dedim . Cevap vermedi , beni süzüyordu  bakışlarından kaçmak mümkün değildi. 
" Sattın lan beni ! biz seninle arkadaştık " dedi. Duygusal adamdı , bir an beni öldürmez diye düşündüm . Ama saçındaki jöleyi farkedince umudumu yitirdim . Ölecektim , kimseyi kırmamak için söylemediğim bütün cümleler ağzıma kadar geldi . 
" Ulan adi herif , seninle ömrümü çürütmek zorunda mıyım ? sevmiyorum seni , tiksiniyorum senden " dedim . Güldü . pantolonuna sıkıştırdığı silahını çıkardı . Alnıma dayadı . "Son duanı et" demesini beklerken
" Bana da iş ayarlıyacaksın , ama bu oyunculuk işlerinden . Yoksa anam avradım olsun dağılan Beyninle duvara şiir yazarım " dedi.  Ana ve avrat dışında hayatımda duyduğum en güzel cümlenin sahibine baktım . 
Yapımcıyı arayıp " Sucuğun yaşlı halini de çekelim " dedim . Kabul etti. 

4 ay sonra . 

Güneşin bizi yakamayacağı kadar paramız vardı . Abi'ye baktım , bize limonata getiren bikinili kızın kıçına bakıp iç geçiriyordu . " Abi , Nebahat'ten daha güzel değil mi ? " dedim . 
" Bana abi deme şerefsizzzz " dedi . Gülüştük . 

Mutlu Son.

7 yorum:

  1. Galiba bu "abi", Berlusconi.. İtalyanları sevmiyormuşsun ya; yazıdaki görsel de İtalyan üçlüsü olunca aklıma geliverdi.

    YanıtlaSil
  2. İtalyanların hepsini yazarak yok edeceğim , pembe kimliklerini hatırlatana kadar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzmir'de yaşayıp Göztepeli olma olasılığın var mı?

      Sil
    2. İzmir'de yaşıyorum , ama Göztepe'ye hiç gitmedim . Bir Ankara'lı , İzmir'i ne kadar tanıyabilirse o kadarını biliyorum

      Sil
    3. Onlar bize (k.yakalılara) İtalyan der, aklıma geliverdi işte.:)

      Sil
  3. sayfamı takip eder misiniz ?

    http://uydurukgunluk.blogspot.com

    YanıtlaSil