19 Mart 2013 Salı

Sonu Olmayan Yazılar 1



Telefon çaldı . Saate baktım . 6'ya yaklaşıyordu . Uyku sersemi akşama mı yoksa sabaha mı ilerliyoruz diye düşündüm , sabah olmalıydı !

Arayanın Sosis olduğunu görünce uykumla beraber tadım da kaçtı .3 gündür telefonlarına çıkmıyordum . Gururlu adamdı Sosis çok fazla ısrar etmezdi , 4 ay sonra arardı , 1 yıl sonra arardı . Ama telefonlarına çıkmadığım günlerin sabahında asla aramazdı . Açtım . Son model bir telefon kullanıyordu , en son konuştuğumuzda anlatmıştı : Telefonuna 1'e basınca beni araması için talimat vermiş, çok akıllı bir telefon olduğunu söylemişti . Telefonu açınca " Senin telefon sabahın 6'sında insanların aranmayacağına bilmiyor mu ? Bu kadar aptal olamaz " dedim . Dediklerimi duymuyordu , öfkemin geçmesini bekledi . Öfkemin telefonu kapatana kadar geçmeyeceğini anlayınca " Sucuk o burda , geri döndü  ! " dedi.  Telefonu kapattım .

Güne dinç başlamak için yapılan hareketlerden yaptım . Perdeyi sonuna kadar açınca güneş, gözlerimi yakmasın diye sımsıkı kapattım , ama hava yağmurluydu .dün : en yakın güneş , güney yarım kürede diyordu haber bültenleri . " Heyecandan ne yaptığımı biliyor muyum ben " diye söylenince , uykusu pamuk ipliğine bağlı olan kadın uyandı . Çift kişilik yatağımın temiz köşesinde yatıyordu .Genelde kirli köşesinde  sevişir ve uyurum .  İyi köşesini de uykusu pamuk ipliğine bağlı olan kadınlara veririm . İyi bir insan olduğumu düşündüm , hatta adını bile hatırlayamadığım bu kadınlardan sevap bile kazanıyor olabilirdim . "Şey noluyo ya bu saatte ? " dedi.  Şey  mi ? adımı hatırlamıyordu . Sevindim , bir içki ısmarlamak haricinde neredeyse günahlarımız eşitti . " Senin gitmen gerekiyor " dedim . Böyle bir şey yapmamı bekliyormuş gibi kalktı , giyindi . Küfür ettikten sonra çıktı .  Nevresimleri yıkadım , odaya yeni bir parfüm aldım .  O gelmişti  , aynı şehirdeydik . Aynı yağmura tanık oluyorduk .


*Devamını bir türlü getiremediğim yazılardan birisi bu .. Bilmiyorum . Belki daha "o" gelmediği için ,belki anlatılan kadar iyi bir insan olamadığım için bu yazı bitmiyor . Günün birinde yaşarsam, yazarım . Bu yazıyı bitmemesine rağmen yayınlıyorum; belki aranızdan sonunu yazan olmuştur ...

2 yorum:

  1. Sonunu yazmadım.Zaten senin gibi yazamazdım ama yarımda olsa sevdim bu yazıyı, diğer yazılarını sevdiğim gibi.

    YanıtlaSil
  2. Estağfurullah, sen de sonunu yazabilecek hatta sonunu bana öğretebilecek bir yazarsın . Senin gibi bir hocam olsaydı yazmaya çok daha erken başlardım . Sağ ol huyumkurusun

    YanıtlaSil