19 Şubat 2013 Salı

Yeterince Gazoz İçtim


Evet sayın seyirciler , genel seçimler sonucunda İstanbul'dan milletvekili seçilen Sucuk Milletinoğlu , meclis yeminini etmek üzere kürsüye doğru ilerliyor . değerli milletvekilinin  15 dakikalık konuşmasını dinliyoruz :

" Sayın Başkan, sayın milletvekilleri ve değerli üyeler .Nerden başlasam bilemiyorum.  Şuan önünüzde duran milletvekillerini tanıtan katoloğu açın . sayfa 42 de benim afilli bir fotoğrafımı göreceksiniz. Ordan benim hakkımda bilgi edinebilirsiniz . Ben size bu ilk günümde Firuze'yi anlatıcam . Firuze'yi tanıyor musunuz ? Tanımıyorsunuz. Ben de tanımıyorum . Keşke tanısaydım ama malesef. hayatım Cansular,Cerenler ,Ayşe Naz'larla geçti.  İşte ben de sizin Firuze'nizim . Bana iyi bakın . Beni tanımıyorsunuz . Bundan 4 yıl önce adını ilk defa duyduğum bir partinin grup toplantısına bedava kek ve gazoz dağıtıyolar diye gittim . Konuşma yapanları en çok ben alkışladım diye beni partiye üye yaptılar . Ben de alkışlamaya devam ettim ,ve karşınızdayım . O kadar iyi alkışlamışım ki beni hiç gitmediğim İstanbul'dan vekil yaptılar . Soyadın ne dediler Milletinoğlu dedim. Kimsenin aklına nüfus cüzdanıma bakmak gelmedi . Soyadım çok sıradandır, değerli abilerim ,ablalarım . Şükür lise diplomam ve alkışımla aranıza kadar geldim . Ama daha fazla yürütemeyeceğim  yeterince gazoz içtim . İçinizde durumu benden daha beter olanların olduğunu biliyorum . Sizden ricam benim gibi yapmayın , maaşınız çok temiz, emeklilik desen 4 yıl sonra galiba .. Katologda benim için  ingilizce : orta yazıyor  . Ona da inanmayın sorunca birden ağzımda orta diye çıkıvermiş
  Hayatımda hiç bir zaman 15 dakika konuşamadım o yüzden konuşmamın bitmesine 12 dakika kala bütün cümlelerim bitti . Son olarak burdan annemlere ,  akrabalara , serkan'a , adil'e selam yolluyorum . "

Evet sayın seyirciler şuan meclis tarihi günlerinden birine tanık oluyoruz Sucuk Milletinoğlu , vekil yemini etmek için çıktığı kürsüde bir anlamda istifa etmiş gibi duruyor . 

Evet sayın seyirciler gözlerime inanamıyorum Sucuk " Maç TBMM TV de izlenir " diye pankart açtı şuanda!

1 yorum:

  1. blogu daha yeni buldum ve son üç yazında da nasıl bir üslupsa anlattığın yere gittim ama okumadım, olayın geçtiği yerden yazdıklarını izledim sanki.
    geri kalan 53 yazı beni bekler, yarın baştan alıcam :)
    genelde böyle geç bulduğum blogları erken yitiririm ben. umarım yazılarım daimi olur... :)

    YanıtlaSil