17 Şubat 2013 Pazar

Milena


dedim . 

" 5 dakika sonra kocam buraya gelecek eğer bana bir kez daha Milena derseniz o geldiğinde bana asıldığınızı söylerim ! Ayrıca yanında felan yürümedim ben senin ! " dedi. Daha 5 dakikam olduğunu duyunca sevindim . 
" Saçların gökkuşağı gibi Milena , onlara sadece ahmaklar siyah diyebilir " dedim. Kadının kulakları kızardı , bu sırada  yanımıza bir adam dikildi , bu kocası olmalıydı . Yarım dakika kadar duraksadı. Önce hangimizi döveceğini düşündüğüne eminim. Kadına bir tane tokat attı . Ayağa kalktım 
" Milena'nın bir suçu yok , benim suçum. sadece sizin için 5 dakika sonra gelecek dediği için ona inandım" dedim.  Adam düşünemeyecek kadar şaşkındı , ona yardımcı olmak için sağ yanağımı ona doğru uzattım .
"Milena kim lan kodoş " diyerek bir yumruk attı . Aslında erken gelmesi iyi olmuştu yoksa randevuma geç kalacaktım . " Şimdi koşmaya başlayacağım , ama bu sizden korktuğum için değil gerçek Milena ile yetişmem gereken bir Randevum var " dedim. Ben kaçıyordum, kadın ise ağlıyordu. İkimize de bir daha vuramadı . Benden iyi bir insan olduğunu düşünüp parktan uzaklaştım.Benim için güzel bir prova oldu 

Onu gördüğümde içtiği bir bardak suyun hesabını ödüyordu . Gelmeyeceğimi düşünmüş olmalıydı . paranın üstünü götüren garsonu yarı yolda çevirdim . Milena'nın duyacağı şekilde " Hayır gitmiyoruz buradan , şimdi git ve bize en pahalı içkinden 2 tane getir " diye bağırdım . Milena beni görünce şaşırdı . Elini öptükten sonra masaya oturdum .  Daha çok taze olduğu için mor halini almamış gözüme baktı " Yüzüne ne oldu ? " dedi.
" Seni görünce heyecandan renk değiştiren yüzümü mü soruyorsun ? Muhtemelen şuan kırmızı durumdadır Milena " dedim.  " Melda ! Benim ismim Melda " dedi. Cevap vermedim , garson masaya en pahalı içkisi olan  2 bardak çayı bıraktı . 
" Allah benim belamı versin nerden çaldım kapını  " dedi . " İlahi adalet   " dedim
" Ben sadece kapı kapı Digitürk satmaya çalışan birisiyim " dedi. " Kapitalizm seni bana gönderdi" dedim
" Bak yakamı bırak ,benim  abilerim var söylersem sonu kötü olur Sucuk , senin yüzünden yolda yürüyemez oldum  " dedi.

İşte tam zamanıydı  " Yanımda yürüyordun Milena ,düşünsene yanımda yürümüştün " dedim 
" Melda aptal herif Melda !!!! " dedi.  



2 yorum:

  1. Yazdıklarınızı okumak bana gerçekten çok keyif veriyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düşüncelerinizi öğrenmek de bana keyif veriyor . sağ ol beyaz

      Sil