17 Ocak 2013 Perşembe

Pizza Kulesi


Evet.Allah beni kahretti. Bütün ateistlerin duaları kabul oldu da diyebiliriz. Kör bir adamın sarhoşluğu gibi anlaşılmazım . En çok da ben tanımıyorum kendimi ,adımı biliyorum o kadar. Her gün aynada ,bir fıkra geliyor aklıma tutamıyorum patlatıyorum bir kahkaha. Dişimin arasında görünce hatırlıyorum. Ben maydonozdan nefret ederdim . Pisa kulesini, Pizza kulesi diye bilen bir İtalyan tanıyorum . Her yolda gördüğümde "I am from Pisa in İtaly,I like Pizza Tower" diyor kanımı tutamıyorum,donuyoruz. Bu kadar yalnız olunca insan İtalyanları bile sevesi geliyor . Yanlışınız var! bir kerecik de olsa yanılıyorsunuz güzel bayan ,ben sizi aldatmış olabilirim ,ama ben iyi bir insanım ,size yemin ederim her seçim döneminde oyumu komünist partiye atıyorum,çünkü onlar yalnız ben ise iyi bir adamım. Siz maydonoz seviyorsunuz diye yeşil yeşil sıçacak kadar seviyorum sizi. Ama güzel bayan bir yerde yanılıyoruz . Düşündükce üzülüyorum "madem düşünüyordun neden Atom mühendisi olamadın?" diyebilirsiniz güzel ve aldatılan bayan . Dedem büfede tostun yanına verilen içecek atom dışında hiç bir atomu bilmiyorum, sizi bir kez daha güldürebilmek için atomu parçalayacağımı düşündüm .Oysa tost alacak param bile yok .  Siz hiç korktunuz mu? Korkmayın ! Hayat sandığımızdan da uzun . ve bir kapı açılacak.. içeriye bir İtalyan gire... şaka yapıyorum... kapı açılacak içeriye siz gireceksiniz . elinizde  ingilizce konuşma:orta,yazma:iyi,anlama:orta olan iş başvuru formu olacak . Bir üniversite mezununun 800 lira maaşla işe başlaması zoruma gidiyor güzel ve zengin bayan . Ama umurumda değil ,size aşık olduğum sürece dünyadaki bütün fıkraları ezberlemekten başka düşüncem olmayacak. Bir kere daha gülerseniz  ölmezsiniz ,ve tabiki beni sevin .Arada " Sucuk saçını mı kestirdin ? çok yakışmış " dersen beni aldattığını bile unuturum. Seni affederim ,hatta seni affediyorum . Ben kominist bir italyan'ım korkma! deliriyorum ,ve bu hoşuma gidiyor . Ve yine korkma bunları yazarken çay içiyorum, yarışma programlarını izliyorum, sorulara daha erken cevap verip " orda olsam götürürmüşüm parayı" diyorum, arkadaşlarla buluşuyorum, Fanatik gazetesinin en büyük okuruyum,Sabah sabah dolmuşçuya 50 lira uzatıyorum, biraz söyleniyor almıyor,güne 2 lira kar ile başlıyorum , arada dans edesim bile geliyor .Ama etmiyorum .

Biliyorum sen yanımda olsan ben iyi bir insana dönüşmeyeceğim, ama sen yanımda olsan dünya o kadar kötü bir yer olmayacak . Fıkralarımı da unutma . 

                                                                                                      

3 yorum:

  1. tüm bunların yukarıdaki fotoyla ne ilgisi var diye sorarak güzelim yazının içine sıçmayacağım. zira en (ama ennnn) sevdiğim görüntüdür şu yukarıdaki. ve bir at gözlüğü takıp bu manzaranın önüne oturunca içinden sürekli "aslında hiç kara parçası yok, aslında ben suyun üzerinde de durabilen bir deniz canlısıyım" diye yüz küsür kere söyleyince kafada hafif bir bulanıklık ve dahi yan karın boşluklarında solungaçımsı bir pürüz bile hissedebiliyor insan (denedim! (büyük ada'nın arka tarafı (sonbaharda) bu halet-i ruhiye için en müsait yerdir))

    ve son olarak "Siz maydonoz seviyorsunuz diye yeşil yeşil sıçacak kadar seviyorum sizi." sanıyorum şimdiye kadar duyduğum en romantik sözdü. acınız bol olsun sayın sucuk.

    sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel yazdınız .büyük adanın arka tarafına tam da zamanı gelince gideceğim ,teşekkürler italyan selluka :)

    YanıtlaSil
  3. Bu İtalyan meselesinin nedenini içten içe merak ediyorum.Bu huy kurusu bir durum benim için.Bu çok da merak edilecek bir durum değil gerçi.Ama hikayelerinde hep net çizilmeyen çok keskin olmayan o tat beni daha çok etkiliyor.Normalde merak ettirilmekten, bir şeyi çözememekten nefret etmeme rağmen bu hikayeleri seviyorum.:):)

    YanıtlaSil