6 Aralık 2012 Perşembe

Sosis ve Sucuk


Sosis: " Bugün sabah 7 de uyandım . Üzerimde hafif bir uyku vardı ama yüzüme vuran güneş sağ olsun günün kaçmak üzere olduğunu hemen hatırlattı , ılık bir duşu 3 parça şarkı söyleyerek bitirdim . Kahvaltımın hazır olduğunu sahanda yumurtanın organik kokusundan anladım. Hep rafadan yerim . Ezgi'nin hazırladığı kahvaltılara bayılıyorum. Tek gram kalori aldırıcı ya da yağ olan bir şey yok ama bütün kahvaltılıklar o kadar lezzetli ki. Bir insan sabahın 7.21'inde bu kadar güzel ve mutlu olabilir mi? Ezgi öyle işte ,benim kahvaltı edişimi seyre dalar sanki bundan haz duyarmış gibi gözlerinin içi gülerdi. saat 8 olunca sabah sporumu yapamadım. Söylemesi ayıptır Ezgi sabahları pek rahat durmuyor biraz oynaştık . Gazetemi okuyup hemen evden çıktım , aslında birazda heyecanlıydım yeni arabamı trafikde ilk defa kullanacaktım . Çok benzin yakıyor dediler ama şu yeni aldığım ihale ile böyle dertlerimin pek olmadığını söyleyebilirim . Gerçekten otomobil inanılmazdı işe gitmek için yolu uzattığıma hala inanamıyorum."

Sucuk gizlice okuduğu sosisin günlüğünü masanın üstüne geri bıraktı . Ezgi bir bardak su ile salona geri döndü . Sucuk hüngür hüngür ağlayınca bir bardak suyu çok görmemişdi . Ezgi :

"Beni nerden buldun Allahın belası " dedi . Kızgındı
" Hani lan lezbiyendin kahpe? " 
"Bu seni ilgilendirmez bırak artık yakamı sucuk defol evimden " dedi. 
"  demek organik kahvaltı ha ! ben senin için 3 yıl bayat poğaça yedim allahsız ! bu adama bir gün versene şu bayat kıymalı poğaçadan yine seni seviyor mu görelim!!" 

Ezgi ayağa kalktı ,eliyle kapıyı gösterdi  gözleri doldu. Sucuk onun ağladığını göremeyecek kadar çok seviyordu onu . kapıya yönelirken onu son kez göreceğini biliyordu . arkasını döndü :

" Sosis'e söyle sabah sporunu ihmal etmesin mutlaka yapsın " dedi ve gitti. 

2 yorum:

  1. gülsem mi, hüzünlensem mi bilemedim. bu kıpraşık duyguyu çok sevdim, tadı mangalda hafif yanmış sucuk gibi :)
    lezzetliydi, eline sağlık.

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Yazdığım gün sucuğa ayıp olmasın diye hüzünlendim ,sonra baktım sucuk da gülüyor tutamadım kendimi :) afiyet olsun , sevgi ile

    YanıtlaSil