27 Aralık 2012 Perşembe

İtalyanların en sevdiğim yanı

İtalyanların en sevdiğim yanı İtalyan olmaları .

Karabasanı ,uzun cümleler ile açıklayan bilimin
Bizim bu çaresizliğimizi görünce, suçu hemen edebiyata atmasından belliydi
Hiçbir zaman haklı değildik ,çünkü
italyanların en sevdiğimiz yanı italyan olmalarıydı

adamın biri yanımda dünyanın yuvarlak olduğunu ispatlasa
ben tepsi olduğunu adım kadar iyi bilsem de
yemin ederim onun kalbini kırmazdım .
yalancı gülerdim ," kardeşime hemen bir çay getirin , " derdim .çünkü
italyanlardan tek beklediğim şey sadece" BONCORNOO " diyebilmeleriydi

bir gün bir italyan üstünde I LOVE NY yazan bir tişört ile gelse,
ben kendimi öldürecek gibi olurdum .
hiçbir zaman haklı değildik ,ama suçlu da değildik çünkü
italyanların hepsi dürzü.

3 yorum:

  1. hayatta duzeltmem gerekenler listemde ilk siralarda yer alan maddeye isaret eden aciklamadir kendisi: adamın biri yanımda dünyanın yuvarlak olduğunu ispatlasa
    ben tepsi olduğunu adım kadar iyi bilsem de
    yemin ederim onun kalbini kırmazdım .

    kirmak lazim iste bazen insanlari, ah ben. ogretemedi hayat bir turlu.

    sevgi ile,
    luna.

    YanıtlaSil
  2. Luna bir gün kazanacaksın bizim doğrularımız bu düzenin yanlışı olsa bile :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba! :) Size bir haberim var: http://www.benolmeden.com/2013/01/blog-oyku-yarismasi-sonuclari.html

    YanıtlaSil