8 Kasım 2012 Perşembe

Eski Sevgiliye Mektuplar


Merhaba Sevgilim ,geçen yazdığım mektuba bir cevap yazmadın ,ondan öncekine ve ondan öncekilerede .

tamam haklısın .mektup yazmış olsan :  "biz  sevgiliyken ankaragücü 4 büyüklere kök söktürüyordu o zamanlar,..üniversiteye giriş tek sınav üzerinden yapılıyordu  ...benzinin litresi 3 lira 16 kuruştu . biz sevgiliyken eurovision'a ön elemeye katılmadan giriyorduk sertap erener ablamızın sayesinde ,sigaraların üstüne " sigara içmek öldürür" yazılmıyordu daha" ...diyeceksin bana 

biliyorum , şu saatten sonra ne benzin 4 liranın altına düşer ne de sen tekrar geri dönersin  .. 

zaten ben de geçenlerde bir kız ile tanıştım !!! yani tam tanışmadım da erkan abiler görmüş ,çarşıdan geçerken beni kesiyormuş sürekli ..en geç haftaya kadar tanışırım .. tabi kızım bize tav olan çok !!

neyse konuyu dağıtmayayım şey diyecektim ben : eski mahalleden taşındık toki girecekmiş oralara ,biraz çarşı tarafına doğru yeni mühidim .. 

hani  bir gün dönersen  çarşıda kime sorsan gösterirler .


gözlerinden hasretle öperim. Sucuk .


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder