21 Kasım 2012 Çarşamba

Baksa Halbuki .


mozart ,ben ve nelson mandela aynı kaderin sillesini yemiş adamlarız
bizler önem teşkil ederiz ,önünden geçtiğimiz tabaka ceketini ilikler
ama dedik ya kader . aynı kızı sevmişiz aşk bu!
kızamıyorum kader arkadaşlarıma.
kız da işveli öyle güzelki ....


önce ben cesaret ediyorum bir çay içeriz bahanesi ile ilişiyorum yanına
kafasını bile kaldırmadan geçiyor yanımdan
mandela koşuyor arkasından hak diyor eşitlik diyor ben siyahım diye neden bu ayrım bu kelam diyor
ama kız mandelanın siyah olduğunu bile anlamıyor . geçip gidiyor
mozart yazılıyor arkasına mızıkası da elinde
tamirci çırağını çalıyor kızın arkasından bir yandan da kalçalarına bakıyor ..
kız dayanamıyor dönüyor, yapıştırıyor küfürü" SİKTİRRRR GİTTTTT SİKTTİİİRRRRR!!!"
mozart'ın umrunda değil "Ustamaaaa dedimkiiiii giymeeeyiiim tuluummmlarrrııııııı "  devam ediyor
kız baktı olmuyor yapıştırıyor  bir tane bizimkinin suratına.Mozart tokatla değil ama utancından kızarıyor

sonra yanımıza gelince omzuna vurup teselli ediyoruz hep beraber giden kızın kalçalarına bakıyoruz..
kafam mozart'a takılıyor " oğlum kız küfür edince neden dönüp gelmedin? " diyorum
mozart " duymamışım abi " diyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder