27 Kasım 2012 Salı

angry birds


2010 senesiydi , gününü hatta ayını hatırlamıyorum . üstümde ince bir mont , havada kalın bir soğuk vardı .
biraz kafelerin olduğu sokakda dolandık . ince montum kopmak üzereydi.. titreyen bir erkeğin sözleri değer taşımaz kadın meclisinde ! diye düşündüm . üşümemeliydim ,üşüyenlere saygı yokdu ..
kapısında aile salonumuz mevcuttur yazan bir kafeye girdik . o franbuazlı sıcak latte kahve  istedi , ben de adı ona yakın bir içecek ve kül tablası istedim . 

İçecekler gelene kadar ,o telefonundan angry birds oynadı .kızgın kuşların  sesinden tanıdım . ben sigara içip  giydiği ince penyeyi inceliyordum .  çok yakışmışdı . garson masaya iki tane rengarenk ,maytaplı içecek  bıraktı . konuşmak için maytapların sönmesini bekledik ,şölen gibiydi..

" aşkım , geçen gün iş başvurusu yaptığım yerden aradılar " dedim 
" ne dediler ? " dedi. 
" adımı sisteme kaydettirmişler , lazım olduğum zaman arayacaklarmış " dedim .

kafasıyla anladım işareti yaptı .. elini tekrar telefona götürünce 
" sikerim angry bird'ünü lan laf konuşuyoruz burda ! " diye bağırdım . telefonu masaya koydu.
yüzüme bakmadan  "bak Sucuk! " dedi... gözlerimi ona diktim ve hafif tebessüm ettim 

ben gözlerimi ona dikince ve hafif tebessüm edince  genelde sevişiriz , bana aşıkdı ...

sevişmedik . yüzüme bakmadan devam etti " buraya seninle konuşmak için geldim ,bu iş buraya kadar bitti"dedi
nasıl diye sormadım ama merakda ediyordum açıklamasını yaptı : 

" sana tutuldum okulumu yaktım , peşinden sürüklenirken hayatım kaydı ,yıllarca sen bir baltaya sap olacaksın diye bekledim ama umudum yok artık ,bu iş buraya kadar ben gidiyorum " dedi

masadan kalkarken elinden yakaladım ,göz göze geldik
gözlerimi ona diktim ve hafif tebessüm ettim.


2 yorum:

  1. sen her seyi, hikayelendir sevgili sucuk.

    iyi hikayecilerden ol.

    daha cok yaz.

    ve dilerim,
    daha umutlu hikayeler de yaz.

    sevgi ile,
    luna.

    YanıtlaSil
  2. daha umutlu hikayeler yazmak için umutluyum . çok naziksiniz

    YanıtlaSil