29 Kasım 2012 Perşembe

-5 derece


ezgi pastahanesinin sigara içilmeyen kısmına oturdum,çünkü  kız orda çalışıyordu . bekledim 
"var mı çay içen " dedi. 
"ben içerim zahmet olmazsa" diye bağırdım . onun dışındaki herkes bana baktı .kahvelere oy toplamak için gelen milletvekili adayları gibiydim ama sadece çay ve kızın bakışlarını istedim . bu sahne 6 kere daha tekrarlandı . 6 bardak çay içtim , tek dal sigara içmedim . 

insan gururunu 1 bakışa satabiliyor demişti çok eski bir arkadaşım , eski bir arkadaşım olduğu için sözlerine pek değer vermezdim . "doğru diyorsun hafız " derdim bozulurdu.. babası hafızdı , o ateist..  

gururumu 1 bakışa satıyordum , pastahanede insan en fazla ne kadar vakit geçirebilir ? 4 saattir ne için orda olduğum çok belliydi. dükkanı kapatmaya yakın herkes kalktı , ben herkesin gitmesini bekledim . herkes gidince koluna yapıştım :
" seni tanımıyorum ama yoluna canım feda" dedim 
ağzını küfür etmek için açdı . ama -5 derece havada ,ağaçda mahsur kalmış bir kedi kadar kurtulmaya muhtac olduğumu gördü. bana acıdı . bana acımasını istiyordum gururum pastanenin dışında kalmıştı
" beni tanımıyorsun yolum çok farklı " dedi. 
" senin için bu iğrenç poğaçalardan günde 5-10 tane yiyorum , yine yerim . bak çay içtim tek dal sigara içmedim yine içmem! her gün 2 saatlik yoldan geliyorum  ,her zaman gelirim!... ben böyle fedakarlığı kendim için bile yapmadım,ağlasam gözümden çay akar ..benim yolum bu pastahanede bitti  " dedim . 

22 yaşındaydım lezbiyen dedikleri zaman ağlardım. gözlerimden çay akardı.

1 yorum:

  1. Sucuk kardeş; sen nerelisin,necisin, nerelerdesin de bakayım ? İstanbul'da olma ihtimalini düşünerek şöyle içli sohbet şansı/mız var mıdır üstad. Bir fikir neticesinde dahil olmanı temenni ettiğim yapacak hayaller var der, dilersen sayfamdaki e-posta adresim yoluyla cevap yazarsan çok mutlu olurum üstad; erişim adresin olmadığından mütevellit bu yorum buraya düştü.

    Cevabını merakla bekliyor olacağım.

    Saygıyla,

    Aylak

    YanıtlaSil