15 Ekim 2012 Pazartesi

halinden göçenler anlar

Merhaba .

Memur bey şuan elinizde tuttuğunuz mektup bir intihar mektubu değildir lütfen okumanızı bitirdikten sonra katlayınız ve cebinize koyunuz , intihar mektubum yatak odasındadır ben bu mektubu bizzat size yazdım ..

Hayatda olduğum süre içinde her şeyi denedim ; okumayı ,çalışmayı , sevilmeyi , aşık olmayı , mutlu olmayı , arkadaşlarını güldüren komik bir adam olmayı , başarılı olmayı , aile kurmayı , memur olmayı , sorumluluk sahibi olmayı , çarşamba günleri eski dostlarımla buluşup bir iki kadeh bir şeyler içmeyi , yabancı bir dil öğrenmeyi , , kötü alışkanlıklardan arınmayı ,zengin olmayı ..

ama olmadı , hangi işe elimi attıysam kuruttum , allahın lütfu bir çirkinliğim , yine kader kısmet diyebileceğim fakir bir çocukluğum var .. sevgilim , akrabam ya da 48 saatten uzun çalıştığım bir işim olmadı . bari dedim bir yol gösteren beni çekip çeviren bir arkadaşım olsa şuan havada asılı duran bedenimi görmek zorunda kalmazdınız...

genç birisi olmalısınız , ceset kokusundan rahatsız olan komşum Menşure teyze sizi aramış olmalı ...böyle önemsiz bir ihbara emniyet güçleri çaylakları gönderir ...tahmini benim yaşlarımdasınız , jilet gibi üniformanız ve sakal tıraşınızla ne kadar da görkemlisiniz memur bey ...bakmayın şuan kendimi astığım için kötü birisi gibi duruyorum ama aslında iyi birisiyimdir dediğim gibi allah yürü ya kulum demedi bana

benimle arkadaş olur musunuz memur bey ? durun ! cevabınızı hemen vermek zorunda değilsiniz , ben sizi gittiğim yerde bekliycem :)


                                                                                                 Sucuk Sucukoğlu

4 yorum:

  1. İçimize işledi sucuğun yalnızlığı, intihar etmeden önce yanımızdan geçseydi, derdini anlatsaydı dinler miydik ki? Kim bilir?

    YanıtlaSil
  2. böyle düşündüğünüzü bilseydi dinlemiş kadar oldunuz der ve teşekkür ederdi sucuk

    YanıtlaSil
  3. İntihar mektubunun güzeli olmaz belki ama bu gerçekten güzel ve dokunaklı.

    YanıtlaSil
  4. dokunaklı benim için güzelden daha değerli bir iltifattı sayın hocam

    YanıtlaSil