22 Ekim 2012 Pazartesi

Ben Sıhhıye Köprüsünün Altıyım (Şiir)





                                        Ben onu dünyalara değişmezdim  
                                        O ise 10 liradan pahalı bütün  çikolatalara değişirdi beni.
                                        Beraber takılırdık,sürekli öpmeye yeltenirdim.
                                        
                                        Beraber  mekanlara  gidişimizde  
                                        Masaya sadece bir tabak biftek , bir tabak suşi , bir tabak pasta
                                        Ve bol miktarda çay gelirdi..ben her zaman yemiş kadar olurdum
                                        
                        
                                        Ben sıhhıye köprüsünün altıydım ,O bilkent köprüsünün üstü..
                                        Geri kalan her şey için Master Card .


                      

            ( sıhhıye köprüsünü ve bilkent köprüsünü ankara'lı bir tanıdığınıza sorun :) )                                        
                                         
                                         
                                      

2 yorum:

  1. Ankaralı olduğumdan hiç sormama gerek kalmadı.İfadenin çarpıcılığı gayet ortada.:)

    YanıtlaSil
  2. Ankaralısınız :) ne mutlu

    YanıtlaSil