9 Ekim 2012 Salı

2+2=5


"ne kadar yalnızsın Sucuk?" diye sordu .  

daha cevap vermemi beklemeden suratıma tükürdü .. haklıydı suratına tükürülecek kadar yalnızdım. koskaca üniversitede yaz okuluna istatistik dersi almak için gelen benden başka öğrenci yoktu ...zaten bu sıcakta çekilecek eziyet değildi

ıslak mendille suratımı temizlememi istedi , öyle yaptım ... devam etti öfkesini kusmak için ağzına bir parmak attı :

" şuan tek derdim : antalya'nın bakir kız girmemiş koylarının birinde ; ayaklarımı yakan kızgın kumlar olabilirdi, mp3'ümden gün boyu Sentence , Pantera ve Anathema yükselebilirdi , güneşin altında sadece 1 tane tuborg kırmızı içip  sarhoş olabilirdim , denize işeyebilirdim , kızlara laf atabilirdim , ayağımda parmak arası terliklerim , üzerimde kemeraltından aldığım mayom , burnumda 50 faktöriyel güneş kreminin kokusu olabilirdi !...." 

"ama bunun yerine yaz okuluna geliyorum neden ?  çünkü salağın biri  başarılı olduğu halde benim dersimi tekrar yaz okulunda almak istedi ! bu dersten nah geçersin artık !!! naaah !!" 

arkasını dönüp ilerledi ...hala söyleniyordu  

aslında haklıydı , başarılıydım hatta notum da çok iyiydi ..

"Gurur  Hocaam " diye bağırdım . arkasını dönünce fırsatı kaçırmadan  :

" hocam Braga'ya deplasmanda yapıştırır mıyız ? " dedim .

" o Amrabat'ın amına koyayım  defansa gelmiyor şerefsiz " dedi. 


dediği doğruydu ....çok yalnızdım  hayatımın en güzel yazı olacaktı .



                                                                                          Onur Doğan'a ithafen.

1 yorum:

  1. daha çok yazsa ya sucuk.

    okusak doyasıya bizler de.

    sevgiler,
    luna.

    YanıtlaSil