17 Eylül 2012 Pazartesi

Kolaylı


Merhaba sevgilim . merhaba gün aşırım , hatasız kulun en çok merak ettiği günahım ,herşeyim. merhaba.

Bugün sana Kolaylı Dinlenme Tesislerini anlatıcam . Dur hemen okumadan  ağız burun bükme , yine bu çocuk ne tür delilikler peşinde deme ...neyse :

Önce Kolaylı ile nasıl tanıştım onu anlatayım . 
      
     2005 sonbaharına yeni girmiştik ,sonbaharı cümlelerde  kullanamayacak kadar sıcak bir hava vardı . Yine bir şehiri terketmek için otogarda ucuz bilet arıyordum . kendimi simsarların en cana yakınına teslim ettikten sonra izmir otobüsünün 33 numaralı koltuğuna yer buldum ...33 numaralı koltukların nasıl fakir koktuğunu başka bir mektubumda anlatırım sevgilim konuyu dağıtmayayım . 
bir şehri terkederken insan çok yorgun oluyor , bütün güzel anılarını ,iyi insanları,seni seven ve sevdiklerini unutmak için uyumak istiyorsun . Ben de öyle yaptım .uyudum.
  
Gözümü açtığımda muavin mola süremizin 30 dakika olduğunu ve değerli eşyalarımızı yanımıza almamızı söylüyordu aksi takdirde çalınırsa işletme mesuliyet kabul etmiyormuş..dediğini yaptım .sigaramı yanıma alarak  otobüsden indim . Kolaylı ile o an tanıştık . insanın gözünü alan bir tabela , 2 adet umumi tuvalet , sadece sucuk satan bir süpermarket , hediyelik eşya satan(satamayan) bir dükkan ve benim gibi simsarların en cana yakınına ( simsarlar hep cana yakındır ) teslim etmiş ucuz biletli insanlar ...işte kolaylı!  
   
çay içmek istersen bunu gözünden anlayan garsonlar en fazla 10 saniye sonra çayını eline tutuşturur , normalde diğer tesisler ürünleri başka yerden alma şansın olmadığını bildikleri için en pahalı fiyatlara satarlar , ama kolaylının para kazanmak gibi bir derdi yoktur ..eğer kolaylının süpermarketine girip sucuk istersen bunu yurdun her yerinde satılabilecek kadar uygun fiyatlara alırsın ...ve sevgilim sana yemin ederim eğer biraz araştırırsan kolaylıda bedavaya tuvalete girebilirsin .. 


neden sana kolaylıyı anlattığımı mutlaka bana sormasanda kendine soracaksındır .

 muavin 30 dakika molamızın olduğunu söyleyince uykumdan uyanıp heyecanla kolaylıya koşuyorum sigaramın yanında çayımı içiyorum , tuvaletime girdikten sonra sucuğumu alıp otobüsüme geri dönüyorum ..kolaylıdan ayrılırken uykuma tekrar dalıyorum ...kolaylı tıpkı bir rüya gibi.  

seni de sadece rüyalarda görebildiğimi unutma sakın .. 






1 yorum:

  1. Kolaylı iyiymiş ya bende görebileydim iyiydi o rüyayı.Gerçeği malum kolaylı gibi kolaylık sağlamıyor pek.Bende düşünürüm hep o hediyelik dükkanları iş yapıyor mu diye.:)

    YanıtlaSil