19 Nisan 2012 Perşembe

Memduh Sucukoğlu (Ön Söz)




ÖN SÖZ: 

Memduh  Sucukoğlu'nu  hiçbiriniz benim kadar iyi tanımıyorsunuz. 

memduh fakirdir , canidir, hoş görülüdür, zengindir , kibirlidir , sabırlıdır , din ve devlet işleridir, peygamber efendimizin elçisidir , ateisttir , sapıktır , sevgi doludur , akıllıdır , katildir , esrar kullanır , çevrecidir.
memduh tam bir aptaldır ...

onu sevmiyorum , o da beni sevmiyor  . sadece yazacağım kitabın kahramanı olmak istiyor, her satırda adını görmek , kitap kokan ismini sayfalardan koklamak istiyor  ...
 ilk başlarda buna tevazu göstermedim tabi,kitabımı okuyan okurun hayal dünyasına hitap ederim ben , kahramanlarım bunu başarmak için savaşır , ateşten kılıçlarımla buz tutmuş beyinlere saldırırım ,elle tutulan ,gözle görülen hiç bir şey benim kitaplarıma konu olmadı , olmayacak!!!! dı .

eskiden arada bir uğrardı yanıma , son 2 yıldır sürekli peşimde . hangi bara gitsem en fazla 3 masa uzakda,  her adımımın en fazla 3 metre gerisinde...evime girmek için izin bile istemiyor artık ..baş edecek gücüm kalmadı , sonuçda bu adam katil , sapık ve cani birisi.  onun da sabrını taşırabilirdim, kendimi bir kitap kahramanının kollarına teslim etmekten başka çarem yokdu. ben de öyle yaptım . memduh sabırlı ve hoş görülü olmasının karşılığını alacakdı. 

zengin olduğu için kitabın bütün masraflarını üstlenmeyi teklif etti , ama bu kadar fakir birisinin teklifini  kabul edemedim.

kitabı yazmaya başladım , iyi de gidiyordu . hayatımda hiç tatmadığım bir zevkdi bu. kanlı canlı bir insana kelimelerimden elbise dikiyordum , yemeğini pişiriyor ,gitmesi gereken yolu belirliyor , aşık olması gereken insanı seçiyordum . ilkler zordur , ilk kitabımı yazarken de zorlanmıştım .memduh sucukoğlu kitabım da  bir ilk olacakdı...zorlanıyordum  haliyle . 

memduh sucukoğlu kibirli ve aptal birisiydi.... kitabımın sayfalarına konu yaratmak için bütün hayatını hiçe sayıp yollara koyuldu , tabi beni de yanına alarak... 


2 yorum:

  1. yazma konusunda sınır tanımıyorsun.Hayal gücün müthiş.İlk romanını sabırsızlıkla bekliyorum.Ama sende acele et.Yakın gözlüğüyle okumak zor olabilir.Memduh sucukoğlu da iyi bir roman karakteri olurdu.kalemin hiç durmasın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim.bu yazın sonuna kadar memduh'la ilişkimiz , kitabında biteceği gibi bitecek ..

      Sil