13 Nisan 2012 Cuma

Ankara Vapuru



Sakinler sokağı spor yapmak gibi temiz bir faaliyet için fazla kirliydi. saat 21'i geçtiği zaman bu sokağın girişinde biterdim . 

dar bir sokaktı , araba geçmezdi , yani tek parça halinde geçmezdi yoksa sakinler sokağı hırsızlarıyla meşhurdur , şehirdeki bütün araba teypleri bir kez olsun buradan geçmiştir ...belediyenin lamba dikmeyi unuttuğu bu sokakta insanlar, ayın kaldırımlara yansıyan yakamozu ile aydınlanırdı.

neden şehirde o kadar güzel sokak varken,  sakinler sokağında koşuyorum ? 

a. sokak serserilerinden göt korkusuyla kaçarken daha hızlı koşabiliyorum ,daha iyi spor yapıyorum

b. karanlık bir sokak olduğu için nasıl koştuğumu göremiyorum ,  belkide usain bolt gibiyimdir.bunu bilmemek güzel.

c.ayaklarımın altında ayın yakomozuna basıyorum,  sanki ayda koşuyormuşum gibi hissettiriyor.. ayda koşan ilk sporcu olduğumu bilmek hoşuma gidiyor .

d.hiçbiri


cevap d......bu sokakda koşmamın nedeni ,ankara vapurunun burada yaşıyor olması ..

ankara vapurunun ağzının ,gözünün ,saçının ,dudaklarının,boynunun güzelliğini anlatacak kelimelerin hiçbirini bilmiyorum ....ama daha önce gördüğüm bir güzelliğe hiç benzemiyor.

senaryom hazırdı : babasından gizli odasının  penceresinde sigara içecek , o sırada karanlıktan beyaz ayakkabılı prens yani ben , ankara vapurunu dudaklarından öpecektim  ve  ayın üstünde koşan usain bolt gibi peşimde serserilerle oradan kaçacaktım ...  

tam 2 yıl ankara vapurunun sigaraya başlamasını bekledim....


her gün kapısının eşiğine bakkal kemalin sattığı en kaliteli sigaralardan bıraksamda , senaryomun başrolünde oynamayı bir türlü kabul etmiyordu

bu güne kadar çok fazla serseri biletsiz binmiş bu vapura , içinde esrar içmişler ,kavga çıkarmışlar,kirletmişler vapurumu  ...

ben biletimle binmek istiyordum, martılara simit atmaktı hayalim , ama vapur limanıma bir türlü yanaşmıyordu 



















4 yorum:

  1. İlginç bir hikaye hep gerçekliklerini sorguluyorum nedense yazdıklarının.:)Ama gerçek mi yaşananların etkisi ne bilmeden okumak daha heyecan verici.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o kadar çok insan yaşıyor ki dünyada , bu yazı beni anlatıyor diyen birisi çıkar mutlaka yakınlarda...

      Sil
  2. Çok güzel bir yazı olmuş, içime işledin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitap okuyan ,hakkında bloğu olan birisi bunları bana söylüyor, ne mutlu bana , teşekkür ederim .

      Sil