1 Mart 2012 Perşembe

sucuk kaynakları müdürü

kime bakıyorlar , ne vardı orada ? neyse bunu çok düşünemem şimdi aklım  Nuranda ...Nuran benim karımdı ,ayrıldık... bazıları şiddetli geçinemediniz diyor ,ben kader diyorum ,Nuran susuyor...Masmavi gözlü alaca yanaklı tosun gibi sağlıklı bir kız çocuğumuz yok...Bazıları şanslısınız diyor, ben kader diyorum ,Nuran susuyor....kendimi tanıtayım Ben insan kaynakları müdürüyüm efendim  ....yanlış anlamayın alaylıyım bu meslekte , ha normalde 22 yaşında söktüm okumayı ,26  yaşımda da yazmayı .. ilk yazdığım şey adımı yazmak oldu , güzel yazamadım ama bu çok da önemli değilmiş evlilik cüzdanında....imzalar zaten yazmayı yeni sökenlerin en iyi bildikleri şeydir dedi nikah memuru gülerek ...anlamadım  .....neyse efendim ben İnsanın kaynağının nerden geldiğini merak ettim ve bu sektörde ilerlemeye karar verdim , karaköyde bir dükkanım var  ..içinde bir masa,bir sandalye ve bir de ben varım efendim... her sabah 7 buçukda dükkanımı besmele ile açarım ...çayımı getiren çocukdan başka gelenim yoktur ama olsun zamanla o da olur...Nuranın babası beni sevmez...benim için işsiz güçsüz ve deli derdi , ben insan kaynakları müdürüyüm derdim , Nuran susardı.....annem babam varlıklı insanlardı efendim ...rahmetli pederim bana çok güzel bir pastane bıraktı ..ve bana "oğlum bu iş senin kolundaki altın bileziğin" derdi...ben de dükkanı sattım , altın bilezikleri de Nuran'a taktım ....bazıları bana salak dedi, ben Nuran'a karım dedim, Nuran hiçbir şey demedi......Ben insan kaynakları müdürüyüm efendim...mesleğimde zirvedeyim ...ve ben bir insanım efendim...benim kaynağım olan Nuran'ı düşünüyorum şimdi .....sahi bu fotoğraftakiler kime bakıyor ? eğer bana bakıyorsanız söyliyim bugün dükkanı açmıyacağım efendim....

1 yorum: