9 Mart 2012 Cuma

Mutlu son

hiç üşenmedim, hayatımı yazdım  ...ancak roman olmadı , hiç edebi eser taşıdığını da düşünmüyorum, boncukla konuştuklarımızı fabl dan sayarsan orası ayrı tabi.
lunaparklardan hep üzgün çıkmam  ilgi çekmedi mesela  ..atarsam marlboro'yı alacağıım o 3.şut hiç bir zaman girmedi çünkü...tüm paramı harcamasaydım  penaltı atışlarında, binseydim atlı karıncaya , dönme dolaplara belki   hikaye olurdu hayatım, ama ne yazık ki olmadı...
erkek adam ağlamaz diyen babamın karşısında; odamdaki karanfil soldu diye ağlamam bile dikkatleri üzerime toplamadı ...o gün,  karanfilim solmasaydı   aşık olduğum kıza verecektim . eğer verseydim belki masal olurdu hayatım , ama ne yazık ki olmadı ....
ülkenin sayılı  doktorlarından  olduğumu da  yazdım, ama yine kimse beğenmedi ... annemin üniversite tercihlerimi yaptığı günün gecesi kalkıp ilk başa konservatuarı yazsaydım gizlice , belki film senaryosu olurdu hayatım ,ama ne yazık ki olmadı....
sevmediğim bir kadınla 6 yıldır evli olduğumu yazdım ,ama bu da kimsenin umrunda değil !! haklılar aslında yine edebi bir eser taşımayan yazılarımdan birisi bu . eğer Nuran'ı yanlış anladığım için öfkelenip önüme ilk çıkan kadına evlenme teklif etmeseydim , belki lirik şiir olurdu hayatım ..ama ne yazık ki olmadı ...

hayatımı yazdım ama hiç- bir- şey olmadı ,köpeğim  boncuğa dertlerimi anlattığım günleri fabl dan sayarsan orası ayrı tabi.




1 yorum:

  1. seni takip etmek istiyoruz sayın sucuk lütfen blogunuza takip sekmesi ekleyiniz tasarım kısmından

    YanıtlaSil