27 Şubat 2012 Pazartesi

mutlu bir gün

Çok iyi hatırlıyorum ...taksimetre 6 lira yazmıştı dün akşam , şimdi 23 lira yazıyor. dün akşam, bu akşamdan daha mı ucuz?...aynı yerden bindim, aynı yerde ineceğim....ulan şerefsiz taksici , seni doğuran kahpe ölmüştür umarım...ben 6 liralık bir adam mıyım ?  vicdansız herif ....hiç mi sevmedin beni ? o kadar sigara içtik beraber , eski bayramları özledik  ...beni 6 liralık mı sevdin .....? Çok iyi hatırlıyorum ...dün akşamki takside giderken 5 berber dükkanı saydım... klas berber , star berber , yıldız berber , umut berber, ciks berber....keşke bir tane de taksici saysaydım, kalleş bir taksici!!!  bu akşam kaç berber saydım biliyo musun ? hiç.... beni seven bir  taksici saydım ama.....hep ağaçlı yollardan götürüyo beni, ağaçları ne kadar sevdiğimi de söylemedim üstelik......Çok iyi hatırlıyorum.... dün akşamki taksici, tam inmek istediğim yerde indirdi beni ...ulan senin gibi orospu çocukları olmaz olsun ...insan anlar beee anlarr, istemiyorum orada inmek, aynı eve gitmek , aynı koltukta, aynı kaptan meyva yemek ...bu hayatı berber saymak için mi yaşıyorum ? ....sen ne kadar kötü bir taksici olduğunu anlamışsındır umarım...bu akşam evet bu akşam , inmek istediğim yerin yakınından bile geçmedik , o kadar mutlu oldumki son sürat bastık gidiyoruz...yanımda beni gerçekten anlayan  bir taksici var çok mutlu oluyorum ...biliyorum o da beni sevdi , belki ağzıyla söyleyemiyor ama sağ eliyle sürekli bacağımı seviyor....Çok iyi hatırlıyorum.. daha önce benim olanı kimse sevmemişti..

2 yorum:

  1. "in artık şu taksiden hava al!" diyerek okudum, devamı gelsin...

    YanıtlaSil