23 Ocak 2012 Pazartesi

haftalardır karaktersiz ismail ,hırsız ve ben beraber takılıyoruz ..aynı kaptan yemek yiyoruz denir ya öyle işte ....karaktersiz ismail lakabının hakkını verecek kadar karaktersizdir...3 ay önce 25 lira borç aldım bu yavşaktan...bak allah yukarda bir gün olsun ver borcumu demedi ama laf sokmalar,iğneli cümleler..aldığıma alacağıma pişman oldum bu karaktersizden ...hırsızın gerçek adı ayhan ...çok fazla  kızın  kalbini çaldığı için hırsız derlermiş buna ...o kadar beraber takıldık daha yanında bir kız görmedim ama her akşam anlatır şöyle yaptım böyle yaptım diye ...doğru yalan orasını bilemem ama çok tatlı anlatıyo şerefsiz valla doyamıyosun muhabbetine ... bana gelince ..benim bir lakabım yok, doğduğumda kulağıma okunan ismi işittim hep, aynı kulaktan ...bir lakap takacak kadar yer etmedim kimsenin hayatında ...arkadaş ortamında herkes fasılını yaparken saatindeki akrep ile yelkovanı izleyen oldum hep , pardon birader isim neydi senin? diye sorulanlardan ...haa unutuyodum bak lisede kızın biri bi yalanımı yakaladı da bir kaç hafta beni yalancı diye çağırdılar ...yalandan da olsa güzeldi ... .şimdi diyeceksin ki ne alaka lan benim de lakabım yok ! ben de mi yer etmedim diyeceksin biliyorum.....biliyorum da annem baban vardır mutlaka ..sana seslenirken kızım der oğlum der,evlat der ,bizim oğlan der ...herkesin bir lakabı vardı bu hayatta  ...benim hiç olmadı .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder