25 Ocak 2012 Çarşamba

çok başka

her kar yağdığında  koşarım pencereye..acaba yarın okullar tatil olacak mı ?diye..... oysa 32 yaşındayım ..en yakın eğitim kurumuna 10 yıl uzaktayım ...yolun yarısına daha yakınım aslında ...
ilk okulda öğretmenim "büyüyünce ne olmak istiyosun " diye sorduğunda...her seferinde farklı cevaplar verirdim...pilot olup uçmak isterdim, bulutların pamuk mu olduğunu dokunarak anlamak isterdim  ya da polis olup suçluları yakalamak  isterdim ,itfaiyeci olmak istiyorum öğretmenim! yangınları söndürüp kahraman olmak istiyorum .....
memur oldum ben çok sonraları ...normal ,düz ,sade bir memur .

2 yorum:

  1. Öğretmen olmak isterdim öğretmen oldum.Ama derdim öğretmenimi çok sevdiğimden değildi sevmediğimdendi iyi bir öğretmen nasıl olur göstermek içindi.

    YanıtlaSil
  2. bugün "sade vatandaş" başlıklı bir yazı yazmam gerektiğini düşündükten sonra, bu yazının "sade memur" diye bitmesi sarstı...
    daha daha da okunmalı, ve belki de yazılmalı bilmiyorum...

    YanıtlaSil